Измененията в Наказателния кодекс, одобрени от парламента през април 2011 г.:

Член 162 предвижда затвор от 1 до 4 години за журналисти, обвинени в подклаждане на омраза, дискриминация или насилие въз основа на расова, етническа, национална принадлежност, религиозни възгледи, сексуална ориентация, семеен или социален статус, или инвалидност.

Бележка:
Този член 162 изглежда не се отнася по никакъв начин до работещите в расистката кабеларка "Скат" !
Патриотизмът е последното убежище на негодниците !
Watch 24-hour Al Jazeera English news online live broadcast right here.

ОФ-то на скат-бургас

ОФ-то на скат-бургас
ОФ-то на скат-бургас
Резултат от дейността на "Скат" и шефа Валери Симеонов - расизъм,насилие,пребити роми - ТУК.

Отец Боян Саръев:


- В знак на протест срещу цинизма в предаването, в което връчиха фес на моя владика, напуснах телевизията. Не мога да остана в телевизия, която призовава към смърт и се отнася безпощадно към архиереите. Телевизия СКАТ не признава християнските ценности и добродетели. Нямам място повече там.Продължава ТУК.
"СКАТ" ТВ - ИСЛЯМОФОБСКАТА,АНТИТУРСКА И РАСИСТКА ТЕЛЕВИЗИЯ,ТЕЛЕВИЗИЯ НА САТАНАТА !

Авторски снимки:Тюркян чешма - 25.09.2011 г.

петък, 24 май 2013 г.

Възрастно семейство е пребито при опит за грабеж, заподозреният е внук на лидер на "Атака"

Възрастно семейство е пребито при опит за грабеж, заподозреният е внук на лидер на "Атака"

  • с. Мламолово, 24.05.2013 08:05 ( последна промяна в 24.05.2013 08:51)
  • Автор:
Бабата била ударена от крадците, а мъжът ѝ има шевове на устата
Възрастно семейство е жестоко пребито при опит за грабеж. Същите извършители минути по-късно пребиват и млад мъж. Вече има повдигнато работно обвинение срещу двама младежи от бобовдолското с. Мламолово. Единият от тях е внук на бивш общински съветник и настоящ лидер на партия „Атака”. 19-годишният Стилиян Стоянов проговори пред екипа на bTV.
Жителите на Мламолово неотдавна виждат лицето на престъпността отблизо. В края на април едно възрастно семейство е пребито. Престъпниците искат пари, които възрастните хора нямат. 73-годишната Йорданка и спътникът в живота й Кирил, на 77 г., помнят ясно онази нощ, след която не знаят дали ще оживеят.
Пусни видео
„Аз станах. Помислих, че е внукът. Помислих, че е той, и взех, че отворих. И тия направо при отварянето - в главата, удариха ме и аз съм паднал. И като започнаха да ме ритат. Това по-ниското момче, което беше, хвана да ме рита яко. Каза ми „давай пенсията, давай пенсията", спомня си дядото.Бабата била ударена от крадците, а мъжът ѝ има шевове на устата. Полицията започва разследване, стеснява кръга на възможните извършители и прави пробив. Единият от участниците проговаря.
Единият от задържаните за денонощие в ареста е внук на бивш общински съветник и местен лидер на партия „Атака". 19-годишният Стилиян прави самоприазния пред разследващите, но пред екипа ни отрича да е участвал.
„Те ми казаха полицаите „кажи, кажи” и аз само една дума казах. Да кажем като сме отишли какво сме били казали и аз казах точно това – „дайте пенсията” и всичко се приключи”, казва младежът.
Цялата история - утре от 17,30 ч в „Хрътките”.

http://bgtimes.tumblr.com/
.
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар